Kdo chce prostřednictvím internetu uspět, tedy dosáhnout přes něj té správné interakce s jinými lidmi, musí mít zajištěno, že ty pravé na oné pomalu nekonečné síti najde a vzbudí jejich zájem o sebe a to, oč mu jde. Což znamená například to, že když chce někdo někomu prodat svůj na internetu nabízený sortiment, musí si zajistit, že si ho všimnou ti, kdo si ho všimnout mají.
Že je to samozřejmost? Že si lidé na internetu vždycky najdou to, co hledají? To je sice pravda, ale je v tom jeden háček. A to ten, že dotyční hledající nenajdou to, co hledají, vždycky na webu toho, kdo po obchodování s nimi touží. Nabídek je spousta, a tak může dojít a často i dochází k tomu, že prostě podnikatel něco nabízí, ale lidé namísto něj najdou jinou podobnou nabídku a utratí tak své prostředky někde jinde.
A jak lidem ukázat, že by měli zamířit právě na určitou, a ne na nějakou jinou stránku? Nejvhodnější je k tomu využít pomoc od vyhledávačů. Takové zbožáky plní zbožná přání mnoha podnikatelů. Strkají těm, kdo je využívají, nabídky těch nejlepších internetových stránek až pod nos, a stačí je tedy přesvědčit o tom, že zrovna naše stránka je ta nejlepší a toto si zasluhuje. Ale dosáhnout toho je hodně komplikované, protože o to stojí všichni nabízející podnikatelé. Ale když se využije pomoc od odborníků, lze se tímto způsobem dostat až k vytoužené velké návštěvnosti a snad i ziskovosti.
A zákazníky, kteří už na něčím webu nakoupili, není záhodno ztrácet. A tak je dobré udržovat s nimi kontakt i nadále. A nejen je oslovovat, ale také je přesvědčovat opakovanými lukrativními nabídkami o tom, aby se do už využitého obchodu vrátili. A k tomu více než dokonale slouží mailing, tedy propagace využívající jako svůj prostředek elektronickou poštu.
Každopádně by bylo ale žádoucí nechat si v těchto ohledech pomoci od profesionálů. Jinak to nemusí fungovat tak, jak by tomu mělo být.