Lyžování se v České republice věnují miliony lidí. Spolu s plaváním je to ostatně jediný sport, jemuž je věnována významná pozornost v rámci externí výuky tělesné výchovy na základních či středních školách. Děti absolvují na prvním stupni základních škol povinný plavecký kurz a v sedmé třídě pak týdenní lyžařský pobyt v horském prostředí, na něž navazuje výuka lyžování v prvním ročníku středních škol. Může vám připadat zvláštní, proč se zrovna těmto sportům věnuje tolik pozornosti, a proč ne třeba lukostřelbě nebo vodnímu slalomu, ale zřejmě to souvisí s tradicí, která sahá až do poloviny dvacátého století.
Povinný školní kurz však nikdy ze všech žáků a studentů neudělá špičkové lyžaře, ostatně stačí zhlédnout film Sněženky a machři a pochopíte, že za týden se nikdo dobře lyžovat nenaučí, a tak mají svůj význam lyžařské školy, provozované přímo ve skiareálech. Kdo se pak rozhodne otevřít lyžařskou školu pro dospělé či pro děti, může poskytnout lyžařským začátečníkům i pokročilým lyžařům výuku dovedností přímo od špičkových trenérů a instruktorů, jejichž profesionální úroveň je docela někde jinde v porovnání s lyžařskými školními kurzy. Lyžařská škola získává své klienty zejména dvěma způsoby – za prvé přímo v lyžařském areálu, kde má také instruktor své sídlo, a za druhé skrze webové stránky.
Webový portál může obsahovat rezervační formulář, kde si zájemci o výuku sami mohou zvolit vhodný termín a způsob výuky, zda jde o lyže či snowboard, a zda se jedná o začátečníka nebo pokročilého lyžaře. Na co bychom však neměli zapomenout, je SEO. To je důležité pro to, aby vás lidé na Internetu objevili. Je zapotřebí pro internetové vyhledávače, které vás pak zařadí do popředí mezi relevantní zdroje, jinými slovy kdybyste SEO podcenili, vyhledávače vás mohou vnímat jako nedůvěryhodný web a zasunou vás do pozadí, čímž ale můžete přijít o většinu vašich klientů. Řešení problematiky SEO má na starosti SEO agentura, která zajišťuje pokrytí všech SEO služeb, jako jsou například PPC reklama, analýza klíčových slov, link building, placené redakční články atp.