Stěhujete svou firmu do jiných prostor, které jsou ovšem doslova zabarikádované věcmi po bývalém majiteli? Bude zapotřebí nejprve prostory vyklidit, nežli se tam budete moci stěhovat? Pak si na tento úkon sjednejte vyklízecí firmu, protože vyklízení kanceláří v Praze může provázet několik typických situací, které jsou nepříjemné a zároveň komplikující.
Je toho moc – vyklidit jednu kancelář, kde se nachází jen několik krabic s drobnostmi, psací stůl a rozvrzaná židle, to zvládnete sami, ale zaměstnáváte-li ve firmě padesát osob, a počítáte s nimi ve dvaceti kancelářích, v nichž se v tamním prostředí nachází většina starého vyřazeného nábytku, to už může být nad vaše síly. Profesionálové mají k dispozici potřebnou techniku a dostatečně velké nákladové prostory ve vozidle, že nemusíte mít žádné starosti, zda si poradí i s tím vaším požadavkem.
Nachází se tu velmi těžká břemena – v kancelářích obvykle nenarazíte na žádné starožitnosti, ale na starý rozvrzaný vyřazený nábytek a některé vyřazené předměty, například výpočetní techniku, televizory, svítidla, měřicí přístroje atp. Může se tu objevit i starý vyřazený trezor nebo klavírní křídlo, což jsou předměty, jejichž hmotnost přesahuje několik stovek kilogramů.
Podlahové krytiny – kdybyste chtěli po vašich zaměstnancích vyklidit tyto prostory, museli byste jim také nabídnout adekvátní odměnu, například v podobě finanční hotovosti, různých podnikových benefitů, více dnů dovolené atd. Relativně snadné to bude vždy s malými kusy břemen, jako jsou židle, krabice s věcmi do 10 kg, ovšem tvrdý oříšek zažijete u podlahových krytin. Pokud je v místnosti krytina poškozená, a bude nutné ji vyházet, musíte to provádět tak, že ji budete postupně, v případě koberců, rozřezávat, anebo demontovat u sestav parket či laminátových plovoucích podlah.